vineri, 29 iunie 2012

Examen stilist-protezist la Kinetics Romania

Marti am fost la Bucuresti si am dat examenul pentru a putea profesa legal, cu bune si reale cunostinte a meseriei si a artei stilist-protezist.
A fost un examen greu.Am dat proba practica, apoi scris si la final oral.Am avut emotii foarte mari.Asta pentru ca a fost un examen pe bune.
Locul unde am dat examenul a fost Academia de Unghii Kiriloff, Olga Kiriloff.Mai...rusoaicele astea sunt date-n masa!Unde e vorba de arta, coafura, pictura, unghii, dans, balet.....atunci rusoaicele sunt acolo.
Nu pot, insa, decat sa le admir.Sunt foarte bune in ceea ce fac.Mi-as dori sa am abilitatile, puterea si capacitatea de a fi macar 10% din ce stia si putea Olga asta.
Pana la urma au trecut toate cu bine.
Daca vreodata voi ajunge pana la urma in Canada macar o sa am o meserie prectica din care sa pot castiga ceva banuti.Dar..eu mi-am pierdut speranta sa mai plec vreodata din Romania.Nu cred ca or sa ne mai cheme vreodata la interviu.
Speranta nu moare niciodata.Numai ca trec anii, iar puterea de a te rupe de viata stiuta, fie ea si rea.....e tot mai mica.












Pun niste poze de la Bucuresti.Si lucrarile cu care m-am dus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zic şi eu că: