marți, 21 februarie 2012

Trebuie sa fac ceva

Pfffff.....trebuie sa fac ceva, cumva....Simt ca ma afund tot mai rau,ca imi fac viata varza.Nemultumirile si problemele care se aduna tot mai multe, ma aduc in pragul disperarii.Nu stiu cum sa mai fac si ce.
Mi se limpezeste, mi se clarifica tot mai mult neimplinirea mea, a noastra la locul asta de munca.Multa bataie de joc, neapreciere si injosire.Nu stiu cat mai pot suporta.Trebuie sa fac ceva, cumva.....trebuie sa gasesc putereasa ma desprind, trebuie sa fac naibii ceva cu viata asta a mea.
Trebuie sa o iau din nou de la zero....Iarasi de la zero, dar deja m-am invatat.Iar bataia de joc e prea mare, injosirea pe masura.
Have a nice day!

Aaa..am participat la Targul de Nunti.....Nimic impresionant.Altadata nu mai fac greseala asta.
Sus e o parte din masuta noastra de prezentare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zic şi eu că: