vineri, 7 septembrie 2018

5 ani de mişcare şi o viaţă sănătoasă


       În curând se vor împlini 5 ani de când am luat decizia de a schimba ceva în viaţa mea.Mă simţeam obosită, ruginită şi ..rotundă.Pur şi simplu mă dureau gleznele, genunchii, toate articulaţiile..Aşa că am căutat o sală de fitness în vecinătatea serviciului şi a locuinţei.
         Prima zi în care am ajuns la sală, a rămas una memorabilă.În sensul că mi-am facut abonament, m-am schimbat într-un pantalon de treinig lălâu şi m-am prezentat la front office în...şosete.Pentru că nu am facut niciodată sport în viaţa mea, nu am ştiut că trebuie să am şi încălţări adecvate.Acum realizez ce stupidă am fost apărând aşa ca Laki Sportivul.
          Pentru că eram în şosete, sfatul fetelor de la recepţie a fost să încerc kangoo jump. Cred că am fost de vreo 2 ori la kangoo, dar pentru că aveam în jur de 90 kg, pentru picioarele mele a fost criminal.Mi-a venit foarte greu, aveam dureri foarte mari, aşa că m-am hotărât să mai încerc şi alte discipline.
          Acum, privind în urmă, îmi vine să mă tăvălesc în hohote de râs.
          Timp de vreo 3 ani am facut zilnic aerobic şi de 1 an şi jumatate combin cu spinningul.

Spinningul este marea mea dragoste.

        Înafară de faptul că am dat jos vreo 15 kilograme, mă simt cu totul altfel.Iubesc antrenamentele cardio.Chiar şi după atâta timp, nu reuşesc să execut chiar tot, dar încerc atât cât pot să fac cât mai bine.
         În plus am legat prietenii cu persoane deosebite.Aici nu e loc de răutate şi de comparaţii.Încercăm doar să ţinem pasul cu antrenoarea.Despre ea...pot să povestesc zile în şir...my love...
       Sper pe perioada concediului să nu mă îngraş.Poate chiar o să găsesc pe acolo locuri de alergat, biciclete de închiriat..asta ar fi char super tare.
       Azi...zi de aerobic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zic şi eu că: