marți, 18 septembrie 2018

Ce luăm în bagajele pentru vacanţa în America

             Duminică, fix cu o săptămână înainte de a pleca în vacanţa noastră minunată în Statele Unite ale Americii, compania de unde am achiziţionat biletele de avion mi-a trimis un email prin care mă îndemna să îmi fac bagajele.Deci....am trecut la treabă!

                 Noi o să plecăm în zona Washington DC, aşa că va trebui să ţinem cont în primul rând de zona în care mergem.Din fericire, în această parte a Americii clima e asemănătoare cu cea din zona în care locuiesc eu.
                Deasemenea vom petrece cateva zile şi în New York.Apoi ne vom reîntoarce in Baltimore şi dacă totul va fi aşa cum ne-am planificat noi, vom sta vreo 3 zile şi în Toronto, Canada.
Hainele pe care am ales să le împachetez vor trebui să fie în deplină concordanţă cu vremea, locurile pe care le vom vizita,evenimentele la care vom participa.
Zic evenimente, pentru că în Toronto vom sta la sora colegei mele din liceu, iar fiica acesteia împlineşte anii şi o vom serba cu toţii atunci, împreună.
             Atunci când am gândit ce voi pune în bagaj am ţinut cont şi de perioada pe care o vom petrece atât de departe de casă.Dar, am zis că e suficient să aleg haine pentru o săptămână.Apoi le putem spăla.
            Am cântărit destul de des cele două trolere pentru a nu depăşi kilogramele prevăzute în bilet.În cazul nostru, fiecare bagaj de cală nu trebuie să depăşească 20 kg.
                 La sfatul prietenei mele am rulat hainele şi le-am prins cu elastice.Cam aşa:

                  Pentru fiecare în parte, am pus următoarele:
  1. paşaport(+ copii ale paşapoartelor, să fie acolo)
  2. biletul electronic de avion comun pentru toţi membrii familiei, scos la imprimantă în 3,4 exemplare
  3. cam 5-6 tricouri de fiecare
  4. cate o bluză, două cu manecă lungă
  5. cam 6 perechi de şosete, chiloţi
  6. o pereche de blugi(+ cea de pe noi cu care călătorim pe drum).Pentru mine am mai luat încă 2 perechi de pantaloni din tercot.
  7. geacă impermeabilă(cumpărată de la Decathlon)
  8. şapcă
  9. o pereche de adidaşi(+ una cu care vom fi încălţaţi pe drum)Pentru mine nişte balerini, în plus
  10. pantaloni lejeri, scurţi de stat în casă
  11. pentru mine un creion dermatograf, fard ochi, fard obraz, rimel
  12. încărcătoare pentru telefoane şi laptop, dar doar cablul.
  13. o să mai luăm la noi euro şi dolari
  14. bani în contul de mastercard de la BT
             Nu am luat la noi periuţe de dinţi, pastă de dinţi, săpun, deodorant, pe care deja ni le-a cumpărat Geanina, prietena mea.
              Tot în trolere am pus şi cadourile pe care le-am pregătit pentru ambele familii la care vom sta.Dar despre cadouri o să  povestesc într-o postare viitoare.
                Pentru că tot ce am dorit să iau mi-au încăput în cele 2 trolere, ba mi-a mai şi rămas loc, iar bagajele de mână sunt deocamdată goale,  o să repartizez parte din ele şi în acestea: 2 bagaje care ar trebui să aibă fiecare până în 10 kg.Plus un rucsac în care soţul meu îşi va pune laptopul şi ce o mai încăpea, tot aşa, în 10 kg.
                  Deocamdată cam în stadiul ăsta suntem.
                Emoţii cât casa, sperante şi vise de împlinit!E ok în viaţă să acumulezi proprietăţi pe care, mai apoi să le poţi lăsa urmaşilor, dar eu zic că alea mai pot aştepta.Viaţa e ca un fulger scurt, aprins, luminos ce sclipeşte orbitor doar o dată.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zic şi eu că: