luni, 22 octombrie 2018

Cadouri sau mici atenţii pentru prietenii din America

       Iată-ne întoşi din vacanţa din Statele Unite ale Americii.
       Tot ce pot să spun e că America a fost mult mai mult peste aşteptările noastre.O ţară deosebită.Oameni civilizaţi şi politicoşi.O constantă însoţeşte această ţară: totul se întreţine, totul se ţine din scurt, nimic nu e la voia întâmplării.Viaţa nu e uşoară acolo.Populaţia munceşte de dimineaţa până seara.Interesant e cum s-a reuşit unirea atâtor oameni din atâtea ţări, din atâtea culturi, religii, obiceiuri, aşa încât împreună să progreseze.
        Dar...rămâsesem la micile atenţii pe care le-am dus prietenilor din America şi Canada.
        M-am tot gândit şi răzgândit ce aş putea duce celor de acolo, lucruri, obiecte pe care să nu le aibă deja sau să le ducă dorul.
        Pentru prietena mea, fiicele ei,  precum şi pentru sora ei din Canada şi fiica ei, am cumpărat ii.



        Pentru bărbaţi am cumpărat pălincă, însă am lăsat-o până la urmă acasă, întru-cât, după ce am întrebat pe ocolite, am aflat că ei nu agreează băutura cu o aşa mare tărie.Dar...ca idee...
         Pentru fete şi fetiţe: brăţări achiziţionate de la mănăstirile din nordul Moldovei.

Am mai dus nişte farfurioare din ceramică şi câţiva metri de tricolor românesc.

În plus am avut un catalog de prezentare a municipiului Galaţi.
Sper doar că micile atenţii au ajuns undeva, la sufletul prietenilor mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zic şi eu că: