marți, 13 martie 2012

Mucenici de 9 martie


Ca sa nu ramana nemarcata ziua Sfintilor Mucenici, am repetat reteta de la Cozonacul de Craciun.
Am facut 3 tavi cu mucenici buuuni, garnisiti cu miere si impodobiti cu nuca.Evident masculii din casa au fost impresionati.Au tinut doar 2 zile.
Si nici eu nu m-am retinit din a manca cativa.Nu am exagerat, darasa un pic de pofta.
Mentionez ca cele 44  de pahare nu m-am aventurat sa le dau pe gat.Si nici restul colocatarior....desi unii zic ca vinul e bun pentru barbati...in anumite situatii si conjuncturi.

In alta ordine de idei...nimic nou, incerc sa ma mobilizez mai tare pe franceza, dar cand citesc pe forum ce s-au inasprit conditiile de emigrare, mi se pare ca asta va ramane doar un vis.Ca sansele mele sunt aproape de zero, daca nu chiar sub.Stiu ca deobicei sufar de pesimism, insa nu vad sa reusim.Dar atata vreme cat soarta noastra sta in mainile mele, trebuie sa fac tot ce inca mai pot cu creierul meu asta obosit!

Mai jos dragutii de mucenici:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zic şi eu că: