luni, 19 septembrie 2011

A inceput scoala!

Cam de o saptamana a inceput scoala.Adica din 12 septembrie Stefan a inceput clasa a 2a si Mihai clasa a 9a.Primul an de liceu.
Viata e tot mai grea aici.Nu prea avem satisfactii si nu prea avem idealuri.
Am muncit toata vara si am strans muulta oboseala.Imi place sa ma ocup cu decoratiunile pentru evenimente, insa nu stiu daca se merita atata oboseala.Dar,..da..se merita.Daca era sa traim doar din salariu vegetam ca altii in casa.Asa macar am fost la mare, la munte.Ne-am mai permis mici bucurii si...cateva perechi de blugi.
Sunt curioasa daca o sa ni se aprobe dosarul de emigrare in Canada.Suntem cu punctajul la limita si nu stiu in ce masura ar face aia vreo concesie.

Oricum ar fi, vreau sa ne dau o sansa cat de mica.Asa ca o sa imi caut un profesor de franceza si o sa ma apuc de invatat franceza.Intentionez sa dau si un examen, poate sa trimit acest rezultat catre Viena.

Toate planurile se bat in capul si in mintea mea.Pt ca daca ar fi sa plecam..nu are rost sa mai investesc in firma noastra.Adica in materiale si alte decoratiuni in trend.....Cum s-ar zice sunt cu "dosul" in doua luntre.

Aici, la serviciul asta unde ma chinui sa rezist...nu am nici o satisfactie.Dar viata asta grea din Ro...nu-mi ofera alta sansa.Sunt foarte dezamagita de societatea asta.De valorile ei...de asteptarile populatiei.In curand o sa fac 40 ani si nu avem inca casa noastra .Cum s-ar zice ne tolereaza statul intr-un apartament ANL.Cata vreme?Nu stim....Cu ce costuri???Mari.

Mult timp am simtit ca nu aici e locul meu.Regret foarte mult ca nu am facut miscarea asta mai devreme.ma simt imbatranita devreme,ma simt stoarsa de vlaga de  viata in Ro.

Oare am puterea sa o iau de la capat??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zic şi eu că: