luni, 26 septembrie 2011

Miroase a magiun bun

De cateva zile imi tot miroase a magiun.De prune.Imi miroase a camara plina de toamna.Asa ca..zis si facut.Frumos aliniate vor sta...pentru ca deja le-am facut...sticlele cu suc de rosii, castravetii, bulionul de ardei capia si in curand mult ravnitul magiun.

Zilele acestea calduroase de toamna, nefiresti de lungi si obositoare....imi miros a magiun si a cerneala.Imi miros a coperti albastre asa cum aveam cand eram elev.Nu stiu de ce copertile care se gasesc acum in comert nu mai miros asa cum stiam eu.Nici sugativa nu mai vad in librarii...probabil pentru ca toata lumea, ca si mine isi scrie notele, isi rezolva problemele isi trimite corespondenta de deasupra unei tastaturi.

e toamna...e septembrie..si e luni....

ai vrea doar sa alungi...conversatiile lungi.............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zic şi eu că: