luni, 16 ianuarie 2012

Intre cer si pamant

Cam asa ma simt.Intre cer si pamant.Intre aici si acolo.Intre ieri si maine.Pe bune...dar asta e chiar obositor!
M-as apuca sa mai fac ceva aici, dar ma gandesc ca o sa trebuiasca sa-mi strang calabalacul si sa plec.As vrea sa ma apuc de invatat franceza, dar nu stiu daca am vreo sansa macar sa ma cheme la interviu....
Si in ultima vreme nu mai am chef sa fac nimic.Nu stiu de ce...pur si simplu am asa o sila de ma doare....Daca m-as privi din exterior,..de undeva de la distanta...cred ca m-as injura.
Ma oboseste asteptarea asta si ma ingrozeste..si ma dezarmeaza si ma face sa-mi blestem zilele....
Altfel....la noi in tara toate bune si frumoase.Oameni care-si sparg capetele cu bordura ....batrani care plang in direct..si ii cred..ca au si de ce.....salariul meu de  rahat care nu-mi ajunge nici macar sa-mi fac un amarat de control la medic.Sunt foarte fericita.....atat de fericita ca nu stiu ce sa fac....sa-mi tai venele?sau sa mi le las sa creasca.
Ma refugiez in seriale pe net.Ma inchid in lumea aia.Pe asta nu vreau sa o mai vad.Acum urmaresc Grey's Anatomy.M-a prins si-mi place.

Pffff....asa cum spuneam nu sunt nici aici, nici acolo.Si nici nu stiu daca am puterea sa fiu acolo.

Deocamdata ma tarai ca rama pe un salariu de vanzatoare, nu ca as avea ceva cu bietele femei.....dar ma simt umilita, calcata in picioare, inutila si lipsita de viata.De ce mama te-a mancat limba...sa ma nasti in Romania????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zic şi eu că: