vineri, 6 ianuarie 2012

Design unghii

Multi ani fericiti si sanatate!
Nu prea am avut timp sa mai postez .Cu cozonaceii si cu sarmalutele mi-am acoperit toata bruma de timp liber.Iar de cand am inceput serviciul am fost foarte ocupata.Am completat 200 de carnetele de sanatate si securitate in munca.
Ieri am fost la BCR si cu ocazia asta am aflat ca mi-a fost incasat CEC-ul de catre canadieni.Acum astept si in posta un raspuns.Macar sa stiu daca e oki dosarul.
Zilele care vin o sa pun si poze cu cozonaceii mei facuti la masina de paine, impreuna cu reteta pe care am urmat-o.
Deocamdata sunt cam intoarsa pe dos.Nu ma simt prea bine si dupa ce iau banii, pe 21 o sa ma duc la un consult medical.
Afara e o vreme....nu prea arata a iarna.A fost foarte cald zilele astea.Si nici urma de zapada.
O sa incep sa pun si poze cu picturile mele pe unghii.Cand o sa am banuti o sa-mi cumpar si ceva scule pt gel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zic şi eu că: