vineri, 20 ianuarie 2012

"EBA, tatal tau nu vrea sa vorbeste cu noi !"

Sau...imi vine sa-mi urlu furia, sa strig, sa ma tavalesc.
Viata in tara asta a devenit iadul pe pamant, iar viata mea de zi cu zi e de cacat!Atata nedreptate, atata bataie de joc.....Doamne doar cat putem duce!!!
As vrea sa pot sa ma detasez de problemele tarii, sa ma detasez de nedreptatea de la "locul de munca" dar nu pot...si de disperare imi vine sa plang, sa urlu cat ma tine gura!De ce naiba am ajuns in halul asta?Din prostia mea, din prostia noastra?
Cam cum ma simt la serviciu?Ca si cum m-ar scuipa in cap, as zambi cu intelegere si as ruga sa mai primesc o flegma!Atata bataie de joc ma mananca, ma roade pe dinauntru, ma framanta si ma chinuie ingrozitor!Dar NU MAI POT!INTELEGETI?NU MAI POT!!!!
Tot stau si ma gandesc la sansa unora de a se fi nascut "fiul sau fiica" vreunui tatic cu bani.Care sa te tina frumos si in puf.Nu imi doresc sa fi avut vreun trai huzural, dar vreau sa traiesc decent!Vreau sa pot sa merg la medic.Vreau sa-mi fac dantura.Si nu...nu pot frate!Nu pot pt ca ii doare-n cur!
Ma chinui de cateva luni sa ajung sa-mi fac un control la medic.Dar daca n-am bani, nu pot decat sa astept.Ce?Pai cum ce?Sa imi pice de undeva din cer vreun pachetzio de bani..sau sa mor mai repede!
As vrea sa-mi pun maseaua care o am lipsa..dar deh!!!Pe cine doare?
Bogatul....ala care are...nu crede pe ala care n-are!Pur si simplu nu intrevad rezolvarea.
Acum pot sa plang?Pot sa ma descarc....???

Dar foarte tare sloganul asta cu EBA.Am zis sa-l trec aici ca sa-l stie posteritatea!Aaaa...si mai era unul care in toata incrancenarea mea ....m-a facut sa zambesc si apoi sa rad de-a dreptul in hohote"Chuck Noris -HELP!"...foarte tare!
Poate doar Chuck Noris ne mai poate salva.....poate!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zic şi eu că: